Bimota BX450

Bimota-BX450-front-view-01 copy 2.png

 

 

Bimota-BX450-detail-exhaust-01 copy.png
 

Tłumik Arrow

Model BX450 w standardowym wyposażeniu posiada dedykowany tłumik marki Arrow. Końcówka została wykonana z włókna węglowego. 

Bimota-BX450-detail-engine-04 copy.png
 

Jakość wykonania

Silnik, który został wykorzystany pochodzi z modelu KX450 marki Kawasaki. Bimota zdecydowała się na skorzystanie z jednostki napędowej uznanego producenta. 

Bimota-BX450-side-view-right copy.png
 

Zbiornik paliwa

Model BX450 został wyposażony w zbiornik paliwa o pojemności 10,7 litra co umożliwia dłuższą jazdę bez konieczności tankowania. 

 

Nazwa modelu: Bimota BX450
Całkowita długość: 2185 mm
Całkowita szerokość: 820 mm
Prześwit: 335 mm 
Rozstaw osi:  1485 mm
   
Pojemność zbiornika paliwa: 10,7 litra
   
Typ silnika:  Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Średnica x Skok: 96,0 x 62,1 mm
Pojemność skokowa silnika:  449 cm3
Stopień spreżenia:  12,5:1
Układ paliwowy:  Wtrysk paliwa
Zapłon:  Digital DC-CDI
Smarowanie:  Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Świece zapłonowe:  NGK CPR8EB-9
   
Typ skrzyni biegów:  5 biegowa, o stałym zazębieniu
Typ sprzęgła:  Mokre wielotarczowe
Przeniesienie napędu:  Łańcuch uszczelniony
Przełożenie całkowite: 3,642 (51/14)
   
Typ oleju:  API SG, SH, SJ, SL lub SM z JASO MA, MA1 lub MA2
Lepkość:  SAE 10W-40
Objętość układu smarowania: 1,0 litr
   
Typ ramy:  Rurowa typu semi-double cradle
Kąt skrętu: 42° w obie strony
Kąt natarcia: 27.6°
Ślad: 120 mm
   
Opona przednia:  90/100-21 57M Metzeler Six days MST Super soft
Opona tylna:  140/80-18 70M Metzeler Six Days M+S Medium
   
Przednia:  21 x 1,60 (“)
Tylna: 18 x 2,15 (“)
   
Przednie: Widelec odwrócony teleskopowy, ø49 mm
Tylne:  Uni-Trak nowej konstrukcji
Skok zawieszenia przedniego:  305 mm
Skok zawieszenia tylnego:  307 mm
   
Typ oleju:  Kawasaki Fork Oil A15-00
   
Zestaw cylindra: 253 mL
Rura golenia:  331 mL
   
Przedni hamulec: Pojedyncza tarcza
Tylny hamulec: Pojedyncza tarcza
   
Akumulator:  12,8 V 2,0 Ah (10 HR), akumulator litowo-jonowy
   
Norma spalin:  Euro 5
   
Masa własna:  110,2 kg (z olejem silnikowym i płynem chłodniczym, bez paliwa)