Model BX450 w standardowym wyposażeniu posiada dedykowany tłumik marki Arrow. Końcówka została wykonana z włókna węglowego.
Silnik, który został wykorzystany pochodzi z modelu KX450 marki Kawasaki. Bimota zdecydowała się na skorzystanie z jednostki napędowej uznanego producenta.
Model BX450 został wyposażony w zbiornik paliwa o pojemności 10,7 litra co umożliwia dłuższą jazdę bez konieczności tankowania.
Nazwa modelu: | Bimota BX450 |
Całkowita długość: | 2185 mm |
Całkowita szerokość: | 820 mm |
Prześwit: | 335 mm |
Rozstaw osi: | 1485 mm |
Pojemność zbiornika paliwa: | 10,7 litra |
Typ silnika: | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy |
Średnica x Skok: | 96,0 x 62,1 mm |
Pojemność skokowa silnika: | 449 cm3 |
Stopień spreżenia: | 12,5:1 |
Układ paliwowy: | Wtrysk paliwa |
Zapłon: | Digital DC-CDI |
Smarowanie: | Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa |
Świece zapłonowe: | NGK CPR8EB-9 |
Typ skrzyni biegów: | 5 biegowa, o stałym zazębieniu |
Typ sprzęgła: | Mokre wielotarczowe |
Przeniesienie napędu: | Łańcuch uszczelniony |
Przełożenie całkowite: | 3,642 (51/14) |
Typ oleju: | API SG, SH, SJ, SL lub SM z JASO MA, MA1 lub MA2 |
Lepkość: | SAE 10W-40 |
Objętość układu smarowania: | 1,0 litr |
Typ ramy: | Rurowa typu semi-double cradle |
Kąt skrętu: | 42° w obie strony |
Kąt natarcia: | 27.6° |
Ślad: | 120 mm |
Opona przednia: | 90/100-21 57M Metzeler Six days MST Super soft |
Opona tylna: | 140/80-18 70M Metzeler Six Days M+S Medium |
Przednia: | 21 x 1,60 (“) |
Tylna: | 18 x 2,15 (“) |
Przednie: | Widelec odwrócony teleskopowy, ø49 mm |
Tylne: | Uni-Trak nowej konstrukcji |
Skok zawieszenia przedniego: | 305 mm |
Skok zawieszenia tylnego: | 307 mm |
Typ oleju: | Kawasaki Fork Oil A15-00 |
Zestaw cylindra: | 253 mL |
Rura golenia: | 331 mL |
Przedni hamulec: | Pojedyncza tarcza |
Tylny hamulec: | Pojedyncza tarcza |
Akumulator: | 12,8 V 2,0 Ah (10 HR), akumulator litowo-jonowy |
Norma spalin: | Euro 5 |
Masa własna: | 110,2 kg (z olejem silnikowym i płynem chłodniczym, bez paliwa) |