"Bimota Tesi H2 to motocykl, który zapisze się w historii jako najszybszy i najmocniejszy w dziejach motoryzacji motocyklowej." - Świat Motocykli
Bimota Tesi H2 to wyjątkowy motocykl, który jest dostępny w ograniczonych ilościach, co czyni go rzadkim i ekskluzywnym pojazdem dla motocyklistów.
Wyprodukowanych zostało wyłącznie 250 egzemplarzy modelu Tesi H2. Każdy pojazd posiada dedykowaną tabliczkę znamionową.
231 koni mechanicznych czystej przyjemności z jazdy. Jest to kompaktowy i lekki silnik, który zapewnia imponującą moc i moment obrotowy oferując jedyne w swoim rodzaju wrażenia z jazdy.
Silnik jest połączony z sześciobiegową skrzynią biegów, która zapewnia płynną i precyzyjną zmianę przełożeń. Funkcja quickshifter'a pozwala na błyskawiczną zmianę biegów bez konieczności używania sprzęgła.
Wykorzystanie włókna węglowego pomaga zmniejszyć masę motocykla i poprawić jego prowadzenie. Większość lekkich owiewek oraz część zbiornika paliwa jest wykonana z tego tworzywa.
Ten wysoce wytrzymały i lekki materiał to świetny wybór dla motocykla, który został zaprojektowany z myślą o wydajności i stylu.
Bimota stała się synonimem ręcznie wykonywanych włoskich produktów przemysłowych, które są technologicznie innowacyjne i wysoce ekskluzywne.
Jako historyczna europejska i włoska marka, produkty Bimoty są produkowane we Włoszech. Każdy wyprodukowany motocykl jest podpisywany przez specjalistę, który go składała.
Jest złożony z trzech części. Lewe i prawe ramię są uformowane ze stopu aluminium i połączone z
środkowym mostem wykonanym z włókna węglowego.
Most zapewnia odpowiednią równowagę sztywności pomiędzy lewym ramieniem, gdzie połączone jest zawieszenie, a prawym.
Przedni i tylny wahacz jest bezpośrednio przymocowany do silnika. Oba amortyzatory są umiejscowione obok siebie i niezależnie sterują przodem oraz tyłem motocykla.
Wysokość Tesi H2 może być regulowana o 20mm bez odczucia zauważalnych zmian w geometrii motocykla.
Nazwa modelu: | Bimota Tesi H2 |
Typ ramy: | Stop aluminum obrabiany maszynowo z mocowaniem tylnego wachacza |
Typ silnika: | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą |
Pojemność skokowa silnika: | 998 cm³ |
Średnica x Skok: | 76,0 mm × 55,0 mm |
Stopień sprężania: | 8,5 : 1 |
Moc maksymalna: | 170 kW (231 KM) / 11,500 obr./min (z dolotem Ram Air) (178 kW (242 KM) /11,500 obr./min) |
Maksymalny moment obrotowy: | 141N・m (14.4 kgf・m) / 11,000 obr./min |
Układ paliwowy: | DFI®: Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z podwójnym wtryskiem, Euro 4 |
Pojemność zbiornika paliwa: | 17 litrów |
Skrzynia biegów: | 6 biegowa, o stałym zazębieniu wykorzystująca przesuwki zamiast przesuwnych kół zębatych |
Przełożenia biegów: | 1° 3.188 (51/16) 2° 2.526 (48/19) 3° 2.045 (45/22) 4° 1.727 (38/22) 5° 1.524 (32/21) 6° 1.348 (31/23) |
Przełożenie podstawowe: | 1.551 (76/49) |
Przełożenie całkowite: | 2.444 (44/18) |
Typ sprzęgła: | Mokre wielotarczowe |
Smarowanie: | Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa |
Pojemność układu smarowania: | 5 litrów |
Całkowita długość: | 2,074 mm |
Całkowita szerokość: | 770 mm |
Całkowita wysokość: | 1,155 mm |
Rozstaw osi: | 1,445 mm |
Prześwit: | 140 mm |
Wysokość siedziska: | 840 mm (+/- 10 mm) |
Kąt natarcia / ślad: | 21.3° / 117 mm |
Przednie zawieszenie: | Wahacz ze stopu aluminium |
Skok zawieszenia przedniego: | 100 mm |
Tylne zawieszenie: | Wahacz ze stopu aluminium |
Skok zawieszenia tylnego: | 130 mm |
Przednia opona: | 120 / 70Z R17 |
Rozmiar przedniej felgi: | J17M/C × MT3.50 |
Przednie hamulce: | Podwójne tarczowe, średnica 330 mm |
Tylna opona: | 200 / 55Z R17 |
Rozmiar tylnej felgi: | J17M/C x MT6.00 |
Tylny hamulec: | Pojedyncza tarcza 220 mm |
Masa własna: | 207 kg |
Kod produktu: KBT00A-A0L1-CBN
Cena brutto: 290 000 zł
Cena netto: 235 772,36 zł
Dostępny od: 21.12.2024
Kod produktu: KBT00A-A0L1-TRI
Cena brutto: 290 000 zł
Cena netto: 235 772,36 zł
Dostępny od: 21.12.2024